1. Vjernik ako nije izgubio abdest ima potpuno pravo da klanja više namaza (sabah, podne, ikindiju, akšam, jaciju) s jednim abdestom. Sve dok je pod abdestom može klanjati namaze, bez obzira da je u pitanju nafila ili obavezni namaz.
2. Pohvalno je (a ne obaveza) vjerniku ako je s abdestom klanjao jedan namaz, da za svaki novi namaz obnovi abdest, pa makar i ne bio izgubio abdest. Pod pojmom jednog namaza misli se na jedan farz namaz i nafile koje se klanjaju sa tim farzom, bez obzira bile prije ili poslje farza. Npr. Osoba koja klanja sunnete prije podne namaza, ako nije izgubila abdest, nema potrebe da obnavlja abdest za podnevski farz, niti za nafilu nakon farza.
3. Nije pohvalno obnavljati abdest ako vjernik s tim abdestom nije klanjao niti jedan namaz. Učenjaci su obnavljanje abdestu u ovoj situaciji smatrali novotarijom.
Elvedin Pezić